Nee, ik geloof in de kracht van een holistische branding om de transformatie voor je bedrijf te realiseren. Geloof me, ik zou je er geen plezier mee doen om een los logo voor je te maken.
Mijn planning is over het algemeen 1 tot 2 maanden vooruit volgeboekt. Het is dus slim om je plek bijtijds te reserveren. Daarnaast geeft dat jou genoeg tijd voor het voorbereidende werk.
Nee. Alle ins-en-outs weten van jouw branding – doordat ik deze zelf gerealiseerd heb – zorgt ervoor dat ik een unieke en functionele website kan bouwen. Daarom wordt een website alleen aangeboden in combinatie met het brandingpakket.
Jazeker! Eén van de mooiste dingen van mijn werk vind ik andere (startende) ondernemers helpen. Branding is een essentiële investering in je business en om ondernemers met verschillende budgetten te helpen is betalen in delen mogelijk.
Voor de start van het project vraag ik om een aanbetaling van 30%. Je kunt ervoor kiezen om – na afronding van het project – het restantbedrag in één keer te betalen. Of in maximaal 3 termijnen.
Het brandingtraject duur ongeveer 4 tot 5 weken. Kies je voor het branding + webdesigntraject dan zijn we ongeveer 8 tot 10 weken bezig. Afhankelijk natuurlijk van hoe snel we kunnen schakelen, extra werk of onverwachte vertragingen.
Absoluut. Je hoeft echt niet alles al helder te hebben. Juist in het samenwerken ontstaat er vaak richting en helderheid. Ik help je keuzes maken die passen bij jouw energie, je doelgroep en je doelen.
Ja! Ik ontwerp je website in een systeem dat makkelijk te beheren is, en je krijgt uitleg van mij zodat je zelf pagina’s kunt aanpassen, nieuwe content kunt plaatsen en met vertrouwen je website kunt gebruiken. En kom je er niet helemaal uit? Dan ben ik er voor vragen. Wel belangrijk om te weten is dat ik niet het technisch onderhoud doe van je website. Dit kun je zelf doen, of uitbesteden aan de hosting partij.
In principe werk ik niet met bestaande logo’s. Vooral omdat ik als designer een eigen stijl heb en het lastig is om door te werken vanaf het werk van een ander. Dit ga je altijd zien. Er is dan geen eenheid.
Wel kunnen we in overleg je huidige logo als basis gebruiken en misschien een ‘Studio Kwebbel refresh’ geven. Dan behoud je de basis, maar zorg je wel dat het logo past bij de rest van de branding.
In de meeste gevallen is het juist fijn om helemaal fris te beginnen. Met een nieuw logo en passende branding.
Zeker. Denk aan visitekaartjes, flyers, Canva-templates of Instagram visuals. Dit kun je los aanvragen of als onderdeel van een pakket laten meenemen.